ARE NEVOIE DE NOI

de Anca Stratulat
Adauga la favorite
315
vizualizari
0 lei
din 35,000 lei
CORDARENI,

Initiator proiect

6 proiecte

BUNA ZIUA ACEASTA FETITA ADRIANA ARE NEVOIE DE O OPERATIE LA RINICHI DEOARECE ARE DIN NASTERE RINICHII  FOARTE MICI  IAR ACU UNUL DINTRE EI NU MAI PRIMESTE OXIGEN. ARE NEVOIE URGENT DE UN TRANSFER DE RINICHI. SI O DEPLASARE INAFARA TARII. COSTURILE PENTRU TRATAMENT SI DEPLASARE SUNT DE NEAJUNS PENTRU FAMILIE. VA ROG SA NE AJUTATI  O scurta prezentare

Sustinatorii de pe Sprijina Oameni vor fi interesati sa contribuie in favoarea unor cauze umanitare care “construiesc” o poveste credibila.

Povestea este centrul unei campanii de strangeri de fonduri. Daca este vorba despre cauza ta, s-ar putea sa te simti vulnerabil in a expune toate detaliile, dar tine cont de faptul ca impartasind povestea ta cu familia, prietenii si intreaga comunitate vei avea oportunitatea de a beneficia de un suport moral si financiar puternic in jurul tau.

De asemenea, furnizand cat mai multe informatii despre povestea ta, cresti increderea si nivelul de transparenta pentru vizitatori si potentiali sustinatori care vor dona la cauza ta:

  • Daca derulezi o campanie de strangere de fonduri in numele altei persoane, explica cine este beneficiarul si ce tip de legatura ai cu persoana respectiva.
  • Fie ca vorbesti despre tine sau despre beneficiar – povestea trebuie sa fie autentica si transparenta – creioneaza o imagine completa despre situatia ta sau a persoanei apropiate dand sansa ca respectiva cauza sa evidentieze realitatea specifica situatiei.
  • Fii clar, care este obiectivul financiar necesar cauzei si in ce scop vor fi banii utilizati.

Iti sugeram cateva aspecte de care trebuie sa tii cont in aceasta sectiune:

  • Descrie propria campanie de strangere de fonduri si importanta pe care o are pentru tine;
  • Nu uita sa fii cat mai concis, dar in acelasi timp personal, ofera cat mai multe detalii;
  • Explica in detaliu suma de care ai nevoie si cum va fi folosita. Fii cat mai transparent si realist pentru a “construi” o credibilitate puternica.

Alte cai/moduri in care poti fii ajutat

Desi unele persoane nu pot contribui financiar la cauza ta, asta nu inseamna ca nu te pot ajuta (exista si alte mijloace prin care poti fi ajutat):

  • Aminteste-le sa foloseasca instrumentele puse la dispozitie pentru promovare de pe platforma Sprijina Oameni!

Intrebari si raspunsuri (optional si in functie de tipul cauzei)

Stabileste la finalul cauzei tale un set de “Intrebari frecvente si raspunsuri” care vor veni in intampinarea eventualelor nelamuriri aduse de catre sustinatori cu privire la cauza ta.

Inainte de publicare, analizeaza-ti cauza din punct de vedere gramatical si ortografic. Descrie-ti cauza astfel incat sa fie foarte usor de citit si inteles de catre potentialii sustinatori.

Am incercat sa mentionam cele mai importante aspecte pe care iti recomandam sa le atingi pentru a realiza o prezentare cu un continut cat mai transparent si realist.