Visul copiilor abandonați e și al copiilor tăi!

de Lajos Kristof
Adauga la favorite
378
vizualizari
0 lei
din 480,000 lei
București, Municipiul București

Initiator proiect

9 proiecte

În România există peste 60.000 de copii instituționalizați. În fiecare zi sunt abandonați în medie 5 copii. Acești copii au nevoie de dragoste, de încredere în sine. De educație pentru un bun start în viață! Am înființat Centrul Educațional  Școala de excelență  Kristopher unde copiii instituționalizați vor socializa, vor învăța lucruri noi și își vor putea descoperi vocațiile! Donează orice sumă și contribuie la startul lor în viață!

Fiindcă viața de orfelinat îi obligă să dezvolte o stimă falsă despre ei. Puțini își depășesc condiția de copil  crescut în orfelinat, iar ăsta e un miracol. Dar ce facem cu copiii care încă din prima zi de orfelinat se simt doborâți de traumele abandonului, a neglijenței emoționale?  Mulți dintre ei nici n-apucă vârsta majoratului că se gândesc la fapte antisociale pentru a supraviețui, puțini sunt conștienți de potențialul pe care l-ar fi putut descoperi la o anumită vârstă. Dar cine să-i îndrume, să-i susțină și să le spună cât de talentați sunt?! Nici n-apucă să-și mai pună întrebările astea despre conflictul personal sau să-i judece pe cei care le-au făcut prea mult rău. Măcinați de gândurile unui viitor adult depresiv, fără șanse de viitor,  la vârste mult prea fragede renunță la lupta cu viața și-și pun capăt zilelor. Puteau fi salvați? Dacă ar exista mai multe inițiative precum Școala de Excelență, sunt convins că viața multor copii din orfelinate le-ar alina durerea abandonului și sentimentul că ei vor simți sentimentul utilității. Că sunt buni, sensibili, talentați, străluciți.

 

Activitățile proiectului: evaluarea inteligenței la o populație de 400 de copii cu vârste cuprinse între 7 și 12 ani, organizarea de activități ( începând cu luna martie, în fiecare wekeend) de mentorat, art-terapie și robotică pentru un grup țintă de 30 de copii. Echipa noastră interdisciplinară va evalua nevoile individuale ale copiilor  și va elabora o sugestie/recomandare de plan de activități bazat pe nevoile specifice identificate. Feedbackul de la beneficiari și instituțiile de proveniență este strâns în vederea stabilirii profilului fiecărui beneficiar, monitorizând îndeaproape evoluția fiecărui participant, sprijinindu-i permanent prin servicii de asistență și suport.

Formatul atelierelor este interactiv și încurajează participarea activă a tinerilor. Copiii se pot organiza într-un comitet ce le permite să-și dezvolte abilitățile de leadership oferind continuu un feedback și de asemenea gândind alături de staff și board programe și plănuind activități de implicare în comunitate – evenimente culturale, târguri, festivități etc.

Competențe și abilități dobândite: copiii  își dezvoltă abilitățile sociale, emoționale și abilitățile cognitive și totodată simt un sentiment de împlinire; Leadership, public speaking; Lucru în echipa, cooperare, luarea de decizii prin consens; Abilități de viață independentă; Devin cetățeni activi și responsabili; Gândire critică; Abilități de planificare, organizare și implementare; Capacitatea de a crea și menține relații interpersonale. Școala de Excelență  nu percepe niciun fel de taxe sau contribuții beneficiarilor pentru participarea la programele oferite și va funcționa integral pe bază de donații din partea comunității.