Strangeri de fonduri pentru nevoi personale

Ce inseamna cu adevarat o campanie de strangere de fonduri pentru nevoi personale pe Sprijina Oameni? 

Cand tu sau o persoana apropiata treceti printr-un moment de incercare, ai o urgenta medicala, ai pierdut un membru al familiei sau suferi din cauza unui dezastru natural, aceste lucruri pot genera stres emotional si de fiecare data un impact major financiar. Fiind obligat la plata unor facturi medicale, unor cheltuieli funerare ai posibilitatea de a apela la familie, prieteni, cunostinte sau sustinatori anonimi care doresc sa ofere suport si ajutor pentru cauza ta, astfel vei reusi sa strangi fondurile necesare intr-un timp util.

Prietenii si familia doresc sa devina adevarati sustinatori in astfel de situatii dificile, dar exista posibilitatea ca ei sa nu stie in ce mod sa devina utili. Creand o campanie de strangere de fonduri pe Sprijina Oameni creezi modalitatea facila de a comunica prietenilor si familiei modul in care isi pot manifesta suportul financiar printr-o donatie stabilita personal, lasand totodata un comentariu de incurajare si distribuind pe platformele sociale cauza ta.

O campanie de strangere de fonduri iti poate ameliora situatia financiara personala sau situatia unei persoane apropiate, dar poate actiona si ca un sistem de sustinere emotionala. Adesea, beneficiarii campaniilor de strangeri de fonduri pot deveni induiosati vazand cum familia si prietenii se implica exprimandu-si disponibilitatea de a-i incuraja si a-i sustine.

Cum pot incepe o campanie de strangere de fonduri?

Este foarte usor sa strangi fonduri pe Sprijina Oameni. Dupa ce ti-ai creat un cont de utilizator pe platforma Sprijina, apasa butonul “Adauga o cauza” si incepe sa lucrezi la povestea ta.

O campanie de strangere de fonduri reusita reprezinta o cale personala si autentica de a-ti interconecta comunitatea. Cu cat impartasesti mai intens si mai des vesti legate de cauza ta cu familia si prietenii tai, cu siguranta vei primi tot mai multe raspunsuri pozitive si vei beneficia de mai multa sustinere. 

Daca intentionezi sa organizezi o campanie de starngere de fonduri pentru o alta persoana, va trebui sa ne furnizezi toate datele "Beneficiarului".

Povestea Campaniei

Modul in care faci descrierea campaniei este cheia succesului in strangerea de fonduri. Daca este povestea ta, s-ar putea sa te simti vulnerabil in a expune toate amanuntele, dar tine cont de faptul ca impartasind cauza ta vei crea un sistem de suport puternic in jurul tau.

De asemenea furnizand cat mai multe informatii despre povestea ta, cresti increderea si transparenta cauzei tale pentru vizitatorii si potentialii sustinatori care vor dona:

  • Daca derulezi o campanie de strangere de fonduri in numele altei persoane, explica cine este "Beneficiarul" si ce tip de legatura ai cu el.
  • Fie ca vorbesti despre tine sau despre beneficiar – povestea trebuie sa fie autentica si transparenta – creioneaza o imagine completa despre situatia ta sau a persoanei apropiate.
  • Fii clar, care este suma de bani de care ai nevoie si in ce scop vor fi utilizate sumele.
  • Adauga o poza sugestiva care sa personalizeze povestea.

Distribuirea Campaniei

Cand strangi fonduri pentru un eveniment din viata de zi cu zi, ar putea fi infricosator sa impartasesti povestea ta cu necunoscuti. Stimuleaza interesul familiei si a prietenilor pentru a-ti fi alaturi si a te ajuta. Sustinatorii vor fi bucurosi de a-si arata disponibilitatea si a te sustine in momentele de cumpana. 

Email-ul este cea mai buna metoda de a distribui o campanie de strangere de fonduri catre persoanele apropiate.

  • Primul paragraf ar trebui personalizat pentru prieteni si membrii familiei pentru a avea un feedback real, in timp ce al doilea paragraf ar putea fi o sinteza care sa fie trimisa catre intreaga comunitate. Ar trebui sa prezinte cat mai concis motivul derularii campaniei si sa evidentieze cat de mult ai nevoie de sustinerea lor.

Mass-media permite raspandirea povestii pentru a ajunge la prietenii, cunoscutii si potentialii tai sustinatori.

  • Lanseaza o provocare care sa stimuleze oamenii sa distribuie campania ta de stragere de fonduri direct in retelele lor de socializare. Cere prietenilor tai sa actualizeze o parte a continutului sub forma unui citat favorit pe Facebook si sa il distribuie impreuna cu alti 5 prieteni.
  • Stabileste un mod de conversatie etichetand prietenii.
  • Dand “Like”, comentand, distribuind postarile campaniei de strangere de fonduri a prietenilor tai pe retelele de socializare reusesti sa faci mai cunoscuta cauza ta.
  • Creeaza o pagina a campaniei de strangere de fonduri pe Facebook si include un link, in fiecare postare, catre cauza ta de pe platforma Sprijina Oameni.

 O campania de strangere de fonduri offline este o cale buna de a colecta sume direct din comunitate si de asemeni o metoda buna de a atrage presa locala.

  • Organizeaza petreceri caritabile, fara costuri organizatorice prea mari, pentru a colecta bani si din mediul offline.
  • La eveniment, inmaneaza pliante care sa contina link-ul ce duce direct pe pagina cauzei tale de pe platforma Sprijina Oameni.
  • Pastreaza o lista a participantilor si mentine legatura cu ei dupa eveniment.
  • Daca ai un laptop sau un smartphone la indemana, invita participantii sa doneze, in acest mod ei pot dona la fata locului.
  • Adauga orice donatie offline pe pagina campaniei tale de stangere de fonduri pentru a mentiona numele donatorilor participanti.

Agentiile de stiri locale te pot ajuta sa raspandesti povestea ta pentru persoanele din afara comunitatii locale. 

Actualizarile Campaniei

Donand sau distribuind campania de strangere de fonduri, familia si prietenii vor reusi sa isi arate disponibilitatea si dorinta de a se “aventura” in calatorie alaturi de tine. Foloseste sectiunea “Actualizari” ca pe un blog pentru a-ti mentine informati apropiatii.

  • Trimite o actualizare saptamanala depre progresul campaniei tale si despre beneficiar.
  • Distribuie articolele media despre campania ta de strangere de fonduri.

Multumeste!

Nu uita sa multumesti familiei, prietenilor, cunoscutilor si tuturor sustinatorilor, demonstrandu-ti astfel recunostinta. 

  • Scrie un email personalizat pentru a-ti exprima recunostinta.
  • Exprima-ti recunostinta fata de sustinatorii tai chiar si prin intermediul mass-media (social media).
  • Trimite o scrisoare redactata manual prin care sa iti exprimi recunostinta.

De unde altundeva as putea obtine fonduri?

Noi stim ca o campanie de strangere de fonduri in scop medical sau alte tipuri de situatii de criza poate fi infricosatore. Tocmai din acest motiv, echipa noastra de consultanti este dispusa sa te ajute din punct de vedere emotional.

  • Consultantii nostri formeaza un grup empatic care te pot ajuta pe toata perioada campaniei. La fel ca familia si prietenii tai, stim ca este o perioada dura si ne dorim cu adevarat sa te simti sprijinit.
  • Este de-a dreptul frustrant sa primesti auto-raspunsuri atunci cand ai nevoie de sfaturi, deci toate intrebarile adresate catre noi primesc raspunsuri de la oameni reali.
  • De asemenea noi avem sectiunea “Cum functioneaza?” pentru a va putea inspira in crearea unei campanii de stangere de fonduri.

Cum functioneaza Sprijina Oameni

Ghidul de constientizare media

Tipuri de promovare a campaniilor de strangeri de fonduri in social media

Intrebari frecvente legate de promovarea cauzei tale

Manageriaza-ti campania ta de strangere de fonduri

ABC’ul campaniilor de strangere de fonduri pentru cazurile medicale

Donatiile si primirea fondurilor obtinute

Notiuni de baza pentru a face o donatie

INCA NU AI GASIT CEEA CE CAUTI?