Tipuri de promovare a campaniilor de strangere de fonduri in social media 

Sprijina Oameni faciliteaza distribuirea campaniei tale de strangere de fonduri in comunitatea ta prin retelele de socializare, cum ar fi Facebook, Twitter si altele. Este cea mai usoara cale de a strange fonduri si de a te asigura de suportul continuu al comunitatii tale.

1. Distribuie campania ta de strangere de fonduri pe retelele de socializare

Distribuie pagina ta de campanie de strangere de fonduri pe retelele de socializare cel putin o data la 2 saptamani si intotdeauna include si cate un link al paginii cauzei tale care sa te directioneze direct pe Sprijina Oameni.

In cazul unei cauze proprii, postarile tale ar trebui sa fie cat mai personalizate pentru a starni interesul potentialilor sustinatori si ar trebui sa comunice sustinatorilor tai care este motivul pentru care realmente ai nevoie de ajutor. Incurajeaza-ti membrii familiei si prietenii sa distribuie cauza ta pe profilul lor de Facebook, Twitter sau altele.

Pentru a raspandi vestea, alege cu atentie persoanele cunoscute si influente din comunitatea ta si nu numai. Urmareste discutiile cu privire la cauza ta si intretine aceste conversatii.

2. Distribuie poze pe Facebook, Twitter sau alte retele de socializare

Sustinatorilor le ofera credibilitate postarea de imagini si tutoriale, prin urmare asigura-te ca vei include informatii relevante in actualizarile tale. Profita de avantajul de a spune o poveste vizuala care sa fie relevanta pentru campania ta de strangere de fonduri. De asemenea, poti invita sustinatorii sa posteze si sa distribuie poze si tutoriale in platformele lor sociale care sa aiba legatura cu cauza ta.

3. Creste-ti vizibilitatea cu “#”

  • Un hashtag este creat utilizand semnul “#” inaintea unui cuvant. Este utilizat pentru a marca cuvintele cheie si a clasifica mesajele. Acesta te poate ajuta, de asemenea, sa captezi atentia deoarece oricine cauta hashtag-ul tau iti poate gasi cauza.
  • Hashtag-urile pot fi utilizate pentru a adauga culoare sau a personaliza un cuvant ( ex. #multumesc).

4. Distribuie campania ta de strangere de fonduri in mass-media

Daca presa scrie despre cauza ta, profita si distribuie articolele mai departe.

Aici este o lista cu cele mai bune practici de acoperire a mass-mediei:

  • Like, share sau retweet pe Twitter sau Facebook;
  • Multumeste-i personal reporterului care ti-a facut un articol si publica link-ul in sectiunea "Actualizari";
  • Urmareste noile stiri si reporterii care ti-au distribuit cauza;
  • Eticheteaza reporterii si paginile de stiri in moduri originale incluzand simbolul “@”;
  • Eticheteaza contribuabilii si beneficiarii cu simbolul “@”;
  • Posteaza actualizarile tale pe retelele de socializare si include articole media simple pentru ca donatorii sa le poata distribui pe propriile pagini Facebook, Twitter si alte retele sociale.

Cum functioneaza Sprijina Oameni

Campanii de strangeri de fonduri pentru nevoi personale

Ghidul de constientizare media

Intrebari frecvente legate de promovarea cauzei tale

Manageriaza-ti campania ta de strangere de fonduri

ABC’ul campaniilor de strangere de fonduri pentru cazurile medicale

Donatiile si primirea fondurilor obtinute

Notiuni de baza pentru a face o donatie

INCA NU AI GASIT CEEA CE CAUTI?